PROGRAM ZOOM A

>> Thursday 1 April 2010

TEMPAT : JAMBATAN KG SEGALIUD
TARIKH : 28 MAC, 2010

Dalam perjalanan menuju ke SK Segaliud untuk program Pembelajaran Interaktif Zoom A, Ketua Pemuda dan Ketua Bahagian mengambil masa untuk melawat mangsa kemalangan jalanraya. Dalam kejadian tersebut, difahamkan bahawa, sebuah lori telah hilang kawalan dan merempuh sebuah rumah di tepi jalan. walaubagaimanapun, tiada mangsa yang serius.

Ketua Pemuda sempat mengingatkan penduduk kampung khususnya yang berumah di tepi jalan agar sentiasa berhati-hati kerana sesungguhnya, kemalangan itu boleh berlaku dimana-mana sahaja tanpa ada sebarang amaran. Kepada pengguna jalanraya pula, beliau berharap agar sentiasa memastikan kenderaan sentiasa berada dalam keadaan baik.



Ketua Bahagian sedang mendengar penerangan dari saksi yang menyaksikan kejadian


Beginilah keadaan lori yang merempuh rumah tersebut

Ketua Bahagian sedang membincangkan sesuatu dengan Ketua Pemuda


apa agaknya yang sedang difikirkan oleh Ketua Pemuda




Pergerakan Pemuda UMNO Batu Sapi meneruskan agenda mementingkan aspek pendidikan khususnya di kalangan pelajar-pelajar yang kurang berkemampuan serta sekolah-sekolah di kawasan luar bandar.

Untuk itu, pergerakan pemuda UMNO Batu Sapi telah menyumbangkan 2 buah komputer kepada SK Segaliud untuk kegunaan pihak sekolah bagi memudahkan proses pembelajaran Interaktif Zoom A. Adalah diharapkan semua pihak khususnya pelajar-pelajar dapat memanfaatkan sepenuhnya kemudahan yang telah disediakan.

Majlis penyerahan komputer tersebut telah disempurnakan oleh Ketua Bahagian, YB Datuk Hj Samsudin Yahya. YB Datuk juga mengingatkan semua pelajar agar tidak memikirkan tentang kekurangan kemudahan asas semata-mata dalam mengharungi setiap detik pembelajaran.



Kelihatan Ketua Pemuda bersama-sama dengan Ketua Bahagian dan Guru Besar SK Segaliud

Ketua Pemuda sempat beramah mesra dengan salah seorang Ketua Pemuda Cawangan di Kg Segaliud

Ketua Bahagian dan Ketua Pemuda bersama-sama dengan para pelajar bergambar kenang-kenangan

YB Datuk turut mencuba menjawab soalan melalui sistem pembelajaran secara Interaktif Zoom A

0 comments:

About This Blog

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP