KURSUS BELIA BITARA

>> Thursday 20 May 2010

TARIKH : 9HB MEI, 2010
TEMPAT ; BALAIRAYA, KAMPUNG ISTIMEWA


Pergerakan Pemuda UMNO Batu Sapi telah menganjurkan Kursus Belia Bitara di kampung Istimewa. Para peserta terdiri daripada pemuda-pemuda cawangan serta belia-belia di kampung Istimewa. Kursus yang dijalankan bermula jam 08:00 pagi ini telah menarik minat hampir 45 orang peserta.

Kursus ini bertujuan untuk meningkatkan keyakinan diri khususnya dikalangan golongan belia agar ianya tidak mudah untuk menerima sebarang anasir yang cuba untuk memesongkan akal fikiran mereka. Selain daripada itu juga ianya sebagai satu motivasi kepada golongan belia agar lebih berdikari khususnya di dalam menempah arus globalisasi masa kini.

Majlis penangguhan kursus telah disempurnakan oleh YB Datuk Hj Samsudin Yahya, Ketua Bahagian UMNO Batu Sapi, merangkap ADUN Kawasan Sekong. Atas maklumbalas yang baik, Ketua Pemuda, Encik Khairul Firdaus Datuk Akbar Khan bercadang untuk mengadakan Kursus yang sama di setiap Zon di kawasan Batu Sapi.


YB Datuk menyampaikan cenderahati kepada salah seorang peserta kursus

Peserta kursus bergambar bersama-sama dengan YB Datuk dan Ketua Pemuda

Dari kiri: En. Nasib (Ketua Penerangan), Datuk Hassan Alban(penceramah), YB Datuk Hj samsudin, Ketua Pemuda, Setiausaha Bahagian & Ketua Puteri


Antara pengisian kursus



Kerja secara berkumpulan




0 comments:

About This Blog

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP