PENYERAHAN SURAT TAWARAN KPD PELAJAR KPTM

>> Sunday 22 August 2010

TARIKH ; 20 OGOS, 2010
TEMPAT ; SEKITAR KAWASAN BATU SAPI



Antara agenda Pergerakan Pemuda UMNO Batu Sapi adalah memastikan semua golongan belia dan beliawanis di kawasan Batu Sapi mendapat tahap pendidikan yang lebih baik bagi memudahkan mereka mendapat peluang-peluang pekerjaan. Untuk itu, Pergerakan Pemuda UMNO batu Sapi telah berjaya mendapat kerjasama dari Kolej Poly-Tech MARA bagi mencapai hasrat dan hala tuju itu.
Pada 20hb Ogos, 2010, yang lepas, Pergerakan Pemuda UMNO Batu Sapi telah menyerahkan surat tawaran kepada 11 orang pelajar yang berjaya melanjutkan pelajaran ke Peringkat Diploma di Kolej Poly-Tech MARA kampus Semporna. Khairul Firdaus selaku Ketua Pemuda telah menyampaikan sendiri surat tawaran tersebut dengan bergerak ke rumah pelajar terbabit.
Ketua Pemuda berharap semua pelajar terbabit akan menggunakan sepenuhnya peluang tersebut dan dapat melanjutkan pelajaran hingga ke peringkat yang lebih tinggi. Sementara itu, Encik Mastan Nasar, salah seorang bapa kepada pelajar merasa begitu terharu dengan usaha yang dibuat oleh Pergerakan Pemuda UMNO Batu Sapi dan mengucapkan berbanyak terima kasih atas pertolongan tersebut.



Pelajar pertama yang menerima surat tawaran tersebut



Disebabkan rumah yang jauh, surat tawaran hanya dapat diberikan di tepi jalan

Ketua Pemuda sempat memberi penerangan kepada pelajar yang berjaya


Belajarlah dengan bersungguh-sungguh...mungkin itulah yang diperkatakan oleh Firdaus



Restu daripada seorang bapa, encik Mastan (kiri) memberi sokongan kepada anaknya



Penyampaian surat tawaran kepada pelajar di Kampung Gas







0 comments:

About This Blog

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP