Lawatan Ke Pusat Giat MARA Batu Sapi

>> Wednesday 29 June 2011

17 JUN, 2011
PEJABAT GIAT MARA KAWASAN BATU SAPI


Ketua Pemuda bersama-sama dengan Naib Ketua Pemuda dan beberapa orang AJK Pemuda telah membuat lawatan ke Pusat Giat MARA kawasan Batu Sapi dengan tujuan untuk membincangkan berkaitan dengan kursus-kursus yang dikendalikan oleh Giat MARA dan seterusnya dapat memberi ruang dan peluang kepada golongan belia dan beliawanis di kawasan Bat Sapi untuk mengikuti kursus-kursus tersebut.


Dalam lawatan tersebut, Ketua Pemuda sempat di beri sedikit taklimat oleh Pengurus Pusat Giat MARA berkenan dengan prosedur dan tatacara berhubung kait dengan permohonan membaik pulih rumah.


Kelihatan Ketua Pemuda sedang menandatangani buku lawatan bersama-sama dengan Naib Ketua Pemudadan diperhatikan oleh Pengurus Giat MARA kawasan batu Sapi encik Hashim.


Encik Hashim begitu bersemangat memberi penjelasan dengan lebih terperinci berhubung kait dengan peranan dan fungsi giat MARA kepada Ketua Pemuda dan rombongan.


Ketua Pemuda telah dibawa kesemua tempat-tempat kursus giat MARA kawasan Batu Sapi oleh encik Hashim, walaupun pusat giat MARA baru juga berpindah ke tempat baru, namun susun atur pejabat berkenaan turut memberi keselesaan kepada belia dan beliawanis yang menjalani kursus.

0 comments:

About This Blog

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP